nu är sagan om omöjlig kärlek slut.

 

jag har letat efter bilder på mig och lisa, när vi iallafall ser något normala ut.
och vill ni veta - jag har inte hittat någon!!
om lisa ser normalt så ser jag helt knasig ut, sen kan det också va tvärtom.
det kan också va så att båda ner normala ut, men då ser man bara halva mitt face.
det är typiskt mig & lisa!

idag läste jag ut om jag kunde drömma. ledsen över det faktiskt.
saknar den redan, funderar på att läsa om den. tills jag får fortsättningarna!

hade matteprov idag. för en gångs skull kändes det som om jag för en gångs skull kunde det.
hoppas iallafall på ett vg! :)
och den här gången suddade jag inte ut uträkningarna som jag gjorde förra gången.
då hade jag skrivit rätt svar, men fick fel för att uträkningen inte fanns med. det var SURT!

men jag har gjort nåt med mitt finger. det ledande fingret när man skriver på tagentbord.
så, nu skriver inte jag mer.

hejdå.

och idag visste inte jag hur många dagar det var kvar tills jag fyller år. otroligt! :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt ansikte syns ju inte här heller riktigtxD

2009-03-02 @ 18:18:13
Postat av: anonym 2

vilka snyggingar . :p

2009-03-02 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0