i'm in love, with a book :o

 

min lördagskväll va så här igår, såg på melodifestivalen, gick sen in i mitt rum och såg på legellt blond som de visa på trean, även fast jag redan har den. samtidigt läste jag om jag kunde drömma. legelly blond var slut vid 23.30, men jag fortsatte att läsa till 02.00!
så bra är boken! :)
och så har jag läst lite nu på morgonen, och jag är in loooooove! det va längeee sen jag läste en sån bra bok som gör att man måste fortsätta att läsa.
jag har inte läst ut den än, men sålångt som jag har kommit så har den i betyg fått:
♥♥♥♥♥ av fem hjärtan, <333

jag rekommenderar alla, även fast man inte brukar läsa, så blir man beroende! :)

tror jag åter går till min bok nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0