3 mars

 
hothothothot, förutom att det ser ut som han är sminkad på bilden? eller är han det?

idag har vart en vanlig tisdag. tog tre tåget hem. så vid halv fyra var jag innanför dörren idag.
idag har det inte hänt något typ, förutom att skolans mat var verkligen äcklig idag.
det skulle va biffstroganoff, men det smaka som kalops. och ni vet väl vad jag tycker om kalops!?!
jag hatar kalops!

och imorron har vi kemi förhör. knäppt tycker jag, eftersom vi inte har fått grundboken i kemin, bara skrivboken.
så det blir väl att plugga anteckningar. det ska väl med funka, hoppas man.

och sen har jag börjat se på grey's anatomy.
klockan 17.30 varje vardag på femman.
hade en paus från grey's ett tag, men nu har jag börjat igen.
och jag tycker det är bra, förutom att ibland är det lite äckligt att se organ. 
pappa sa att han hade vart med under någon operation.
alltså, pappa är sjuksköterska, men han operar inte. han va bara med nån gång och kollade på.
eller vad man ska säga.

och jag kan inte fatta att det är mars. snart är det april, sen maj, sen juni, och sen får man sommarlov.
& sen börjar allvaret igen. aja, det kankse blir kul det med?

men nu jag ta nåt litet att äta, har inte ätit sen jag åt lite ris i skolan idag.
vilket var för ca fem timmar sen. och jag åt typ nada. så? då får man va hungrig.

18 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: anonym 2

men daah fanny, alla kändisar är sminkade t.o.m killarna. :p



åååh , SOMMAR ! *dregel

2009-03-04 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0