what a day

 

jaha, då var denna dag, nästan över då.
idag har jag vart i simhallen. inte bara "lek" simma,
utan TRÄNINGSSIMMA!
fanny johansson har tränat! (y)
efter det åkte vi till ming palace och åt. sjukt gott asså!
efter det blev det bio, bedtime stories.
mamma och jag trodde att det va för sånna i kalles ålder.
men då kan jag säga, icke sa nicke.
den var faktiskt rolig, & till och med mamma skratta.
och mamma skrattar inte ofta åt filmer,
så, den var rolig.
om man ska se på film med hela familjen, rekommenderar jag den filmen.
ska man gå med ens pojkvän, så kanske inte.
men annars då.

och bilden är från bedtime stories när det regnar tuggummin.
det låter konstigt, men om man ser filmen, så är det inte så konstigt.
jag ska inte berätta mer. ni får se den själva i sånna fall.

"and it started raining gummiballs!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0