twilight kär.

 

bilden säger det mesta!
jag såg filmen med mikaela. hon hade laddat ner den så de sista fem minutrerna kom inte med,
men så otroligt bra den va.
vissa stunder grät jag, vissa stunder blev jag avundsjuk på bella. edward är ju inte bara lite snygg.
och sen att edward verkligen ville ha bella, och inte gjorde henne något illa, och verkligen skyddade henne.
verkligen ÄLSKADE henne.
aaaaw, måste ha filmen på dvd när den kommer ut. 

och sen kan jag berätta att jag har fått något konstigt halsont. 
helt plötsligt får jag jätteont och det kommer tårar. 
men det bara kommer, jag gråter ju inte. 
det kommer bara en tår, och sen försvinner det? 
det är som om halsen och ögonen har någon pakt eller något tillsammans. 

men jag rekommenderar starkt twilight. 
de ska väl göra en 2:a? 
hoppas det! 

men sen måste jag ju också läsa böckerna. 
ska nog köpa de nu på bokrean som kommer snart, 
på ica maxi skulle: om jag kunde drömma, bara kosta 69 kr! 
ett måste. 

någon som vet när twilight dvd:n kommer ut?
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den kommer ut 29 april:P

2009-02-18 @ 12:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0