RMS Titanic

 

anna & jag såg på titanic idag, jag älskar den, <3
första gången jag såg den också, :$
trodde jag skulle gråta skiten ur mig, men jag grät bara när jack föll ner till botten.
för jack (leonardo dicaprio),var ju inte lite snygg då.
men nu är han tyvärr inte lika snygg längre. whatever.
nu står den filmen högst upp på önskelistan, eftersom om exat en månad blir jag fjorton.

och skådespelarna i filmen är ju jättebra.
och sen läste jag på wikipedia, att handlingen är sann.
ja, alltså två personer träffa varandra, vägra att lämna varandra.
och vill ni veta är typ konstig sak. eller konstig, och konstig, eller vad man ska säga.
men min gammelmorfar föddes exat samma dag, exat samma år som titanic sjönk.
samma dag som tusentals dog, så föddes han. typ coolt. 

ajaja, idag är det melodifestivalen som gäller.
och jag börjar bli trött på BWO, för deras låtar har samma stuk, varje år.
och på måndag är det skola som gäller.
och imorron blir det bio, men lisa, skulle du med eller?
för anna kommer i sånnafall gå med oss.

"if you jump, I jump"

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag vill följa med men när börjar den?

2009-02-21 @ 21:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0