lördag,

 

vart i stan idag, gjort lite allt möjligt. pappa har fixat frack o lite.
och jag har handlat lite, ett linne och om jag kunde drömma - boken.
jag orkade inte vänta tills axel lämnat tillbaka den, så jag köpte den på bokrean idag, för bara 79 kr! :)
de andra två böckerna fick jag inte köpa för mamma, eftersom födelsedagen coming soon. ;)
sen titta vi på laptops. jag visa vilken jag helst ville jag, och det är den på bilden däruppe, fast i svart då.
men nu är det bara att vänta & se. 

och sen på vägen hem stanna vi och skulle tvätta bilen i en biltvätt.
och medans bilen tvättades, så läste jag i om jag kunde drömma.
och har man börjat läsa den är det sträckläsning som gäller. i looove it! :)

men nu ska jag se på film, tror ja. eller nåt.

jag älskar edwards och bellas omöjliga kärlek.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det går inte att sluta läsa den serien när man väl har börjat

2009-02-28 @ 20:37:51
Postat av: Anonym

Dell suger!!!

2009-03-01 @ 21:26:49
Postat av: fanny

vem är du då? :p

2009-03-02 @ 17:04:25
URL: http://jfannyy.blogg.se/djupareinlivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0