lite sisådär

 

jaha, då var det min tur igen att bli sjuk då.
ingen feber tror jag, men lite huvudvärk, förkyld o sen det där jag berättade om igår:
får helt plötsligt något konstigt halsont och sen kommer det tårar.
så det blir innedag för mig idag.

och imorgon eller på fredag blir det kanske bio.
men jag, mamma och kalle tycker ju inte om samma sorts av filmer.
så det blir väl helt omöjligt att välja en film.
och en kommer gå därifrån med en glad min, och två med mindre nöjda miner.
men just nu lutar det åt: bedtime stories.   
mest kanske för att kalle vill se den, och jag kan se den.
men mamma, njae. hon är inte mycket för barnfilmer.
men min morbror älskar shrek och ice age, och även pappa också.

hemma hos mig har vi ju guitar hero world tour, ni vet med trummor och mickrofon, och allt det där.
vi har spelat jättemycket och då får man jättemånga bra låtar.
nu upptäckte vi att vi fått: moonson med tokio hotel .
jag brukar inte gilla tokio hotel, men moonson är bra.

och nu vill jag se på twilight! jag älskar den! <3

och igår kväll var det störömavbrott typ hela tiden i rimforsa. ibörjan va det 10 minuter mellan varje.
och det varade i cirka 1 - 2 minuter.
men sen gick det ca en timme, och så försvann det, och sen kom det igen.
så höll på det på mellan: 18.00-20.30!

men nu måste jag dammsuga rummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0