letar, letar, PANIK!

 

hej!

nu tar vi ett snabbt inlägg, anna kommer och hämtar mig om cirka en kvart.
och sen imorse hittade inte jag mina jeans leggings.
jag fick panik!
för alla min jeans och sånt är i tvätten, och jag trodde att jeans leggingsen var i gaderoben.
så imorse skulle jag ta på mig dem.
men jag hitta de inte i gaderoben!
och så samtidigt tänkte jag:
- kan väl inte åka halvt naken till anna?

men så fråga jag mamma.
och hon sa ja:
- men du, som ligger nog i tvättmaskinen.
ja, och där låg dem, dygnsura.
men som tur va, hade mamma inte hunnit tvätta ett par jeans,
så jag slapp åka halvt naken.
hah, kankse komiskt om man tänker efter!

nej, men är det exat en kvart kvar, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0