i can see through you.

 

shuuule idag då. va reserv på matjouren den här veckan.
så idag fick jag hoppa in. det bästa med att ha matjour:
är att man missar nån lektion, och att man får fika, (y)
det sämsta är att:
det man gör är att, ta ut disken, sätta in i disken. ja, typ så.

iallafall, jag missa matten, och halva idrotten. men matten hade jag gärna varit med på,
har matteprov på måndag. och böckerna är i skolan, :$
fast jag vet inte riktigt hur man pluggar matte?

och sen har våran svenskalärare blivit jättesnäll.
vi fick sluta 13 minuter tidigare idag. (y)
och sen så skäller hon inte alls lika mycket längre. vilket är braaa.

idag när jag kom hem så gick jag ut o sprang.
och nu sitter jag här hungrig och dan.
ikväll blire tomatsoppa, som jag aldrig har ätit förut, och i soppan lite creme freisch, och lite brödbitar eller va det heter.
sen till efterrätt till let's dance, då man ska heja på magnus eftersom han är östgöte och bor i grannorten, och efterrätten blir chokladpudding. det är gott.
och imorron är det bara tre veckor kvar tills jag blir fjorton!
det var ett evigt tjat tycker ni, men jag víll ha min laptop snart, faktiskt!

och det skulle inte förvåna mig om jag inte får någon, tyvärr.
men nu har jag annat att göra, ses.

i want my computer.

Kommentarer
Postat av: anonym 2

fin bild :) och GO magnuus ! :D

2009-02-28 @ 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0