grattis

 

jahaaa, då blev det ändå förlovning då mellan victoria och daniel.
jag har sagt hela tiden till mamma:
- hahahaha, de kommer ALDRIG att gifta sig.
men så fel man kan ha då.
även om det är ett tag kvar, hahaha.
och så bryr jag mig inte så mycket heller.
bara de får barn så det blir några tronföljare. men, man vet ju aldrig.

aja, ska plugga nu. har alltid lite att läsa.
och sen är jag glad nu, jag har kommit ifatt på syslödjen, riktigt sköönt asså :)
och niorna skulle ha prov idag, de skulle sy en väska med bara arbetsbeskrivning, och inte få någon hjälp.
fan, jag skulle ha tagit träslöjd. men ibland gör man fel som sagt.

idag så sålde de semlor i cafeterian för 10 kr st.
billigt, för stooora semlor.
men jag är skyldig lisa 10 kr, men de ska hon få tillbaka imorron.
eller, hoppas det. jag tror jag glömmer faktiskt.
och apråpå semlor, så är det fettisdagen idag, och har ätit en semla idag,
i skolan, men inte hemma. vi har ätit flygande jakob istället.
minst lika gott, och nyttigare också, tror jag?!

men nu blir det att kolla lite bloggar.
eller nej, plugga va det ja. eller, vi kollar lite bloggar först tror jah.

bloggar före plugg, ILLA!

Kommentarer
Postat av: anonym 2

trist par. och förresten , det gör int mig ngt att dom gifter sig . daniel är ändå inte så snygg tkr jag :p



och semlor... USCH ! :)

2009-02-25 @ 17:32:55
URL: http://jullan96.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0