en semla senare

 

när man mår lite halvt sådär vad gör inte världens bästa mamma då?
jo, hon ger mig 40 kr, och säger att jag och kalle kan gå till bagarboden, och köpa vad vi vill för 20 kr var.
mamma skjutsade oss till bagarboden, eftersom mamma ändå skulle åka och jobba.
sen gick kalle och jag hem med varsin semla.
när vi kom hem så fika vi med semlor och apelsinjuice. det pigga upp mig.
men just nu är jag äckligt mätt, och ännu mer sugen på apelsinjucie.
kalle och jag drack upp en liter till semlan.
man blir ju törstig av semlor ju. 

har ni lyssnat på: vakna med the voice!
jag älskar det, den sänds på kanal 5 mellan 06.00-09.00
det pratar om roliga saker, och har bra gäster tycker jag,
jag brukar bara se sista timman, men det håller klass, det lovar jag.

annat som också är bra på att lyssna på är rix fm, webbradio. eller vanlig radio.
värst är väl att det är paus ungefär hela tin, och spelar samma låt hela tin, typ.
men nu spelar de veckans hitvarning: Erik Segerstedt - Saturday Night. 

"....... saturday night, WOAHAH..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0