byebyebye.

 

får en konstig känsla av bilden, typ att ingen har vart eller rört den pallen på typ 100 år.
får inte ni också den känslan?

och sen undrar jag, vad får ni för känsla av byebyebye?
jag vet vad jag menar, och det får ni också reda på om ni kommenterar kanske.
noll kommentarer hela tiden, och ändå vet ja att några läser min blogg.
hur kul är det?
skriva fast man inte får nåt svar tillbaka. och nu funderar jag på att sluta´.
det är inte kul längre. skriva för att ni ska få nåt och läsa, men vad jag får jag tillbaka?
inget, förutom lite tid som går till spillo. så en kommentar från er, så får jag ju nåt tillbaka.
eller hur?

och eve, jag har försökt kommentera på din blogg, men det funkar inte.
hur jag än gör, tyvärr.

tid som går till spillo, jag får inget tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får inte sluta!!!!

2009-02-25 @ 19:29:37
Postat av: Anonym

FANNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !

DU får inte lägga ner din blogg. förstår du det ? ;) vilken blogg ska jag då läsa ? höhö

2009-02-26 @ 16:25:13
URL: http://eveeliiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0