blääääääää på måndag

 

måndag är blääääääää. vi har det sämsta schemat på måndagar också, (y)
och sen som plus på allt jag har haft äckligt ont i magen idag, hade det imorse också,
men jag tog en brustablettet, och sen på kemin, så trodde jag verkligen att jag skulle spy!
jag mådde så jävla illa asså.
aja.

och sen gillar jag caroline, och sa att vi inte skulle ha kemiprov,
utan ett muntligt förhör istället. well, that is veryy good, you know. :)
och sen är hon snäll också, :) vilket är braaaaa.

men nu ska jag läsa lite religion, har prov på fredag.
och sen ska jag läsa lite tyskaglosor, har det också tills på fredag.
sen vet man aldrig om vi får engelskaglosor till på torsdag, skulle inte förvåna mig. :p

det märks att sportlovet är över, tyvärr.
skulle ju inte sitta fel med en, eller två veckor till. nej, det skulle det verkligen inte.

lisa, anna och jag gick på hsm 3 igår. den var dåålig.
konstig handling, men låtarna var iallafall bättre än de andra filmerna, (y)
men den var inte bra, men inte dålig. typ mitten.

men nu ska jag dra, lite religion väntar på skrivbordet.
det skriker efter mig, I LOVE IT! ;)
ni känner väl ironin?

daddada, i'm lovin it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0