1 månad, 2 dagar

 

bilden säger att pierre är snygg & att simple plan är bra, (y)
idag blir det linköping för mig, mamma och kalle.
först blir det simhallen, inte det roligaste jag vet.
vill hellre gå i centrum och handla kläder.
sen ska vi äta på någon resturang.
antingen: thai coconut, sol & ris.
men jag skulle vilja äta på ming palace någon gång.
alla säger att det är jättegott där.

sen ska jag säga att eftersom Evelina,
rekommenderade min blogg, så ska jag göra samma sak:
http://eveeliiinaaa.blogg.se
jag läser den, kankse för att jag känner henne,
men också för att när eve skriver hon LÅNGA inlägg,
och vem gillar inte långa inlägg?!
iställe för sånna här korta:
"hej, idag ska jag till stan. hörs ikväll."
och sen på kvällen skriver man så här;
".stan idag, hittade en tröja på gina. hörs imorron"

haha, nej. bloggar man måste det va ett par meningar iallafall.
och det är Evelina bra på!  

och jag fyller år om en månad och två dar.
då förhoppningsvis så har jag en laptop! :)

och sen kankse ni har märkt att jag har börjat med en bild i början av alla inlägg.
dels för att fylla ut inlägget lite, och för att ni ska få lite ögongodis.
och sen var det tänkt att ni skulle börja kommentera mer.
men det har ni ju inte gjort? ni sviker ju mig.

jag hatar svek!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag kommenterar ibland!!!;)

2009-02-19 @ 11:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0